VÝROBCA REKLAMNÝCH POMÔCOK | RÝCHLA DODACIA LEHOTA | BEZPLATNÉ PORADENSTVO

Prečo môžu byť propagačné pomôcky prospešné pre majiteľov kozmetických salónov?
Skupín príjemcov reklamných pomôcok môže byť minimálne niekoľko: klienti (zákazníci) salónov, ich zamestnanci alebo dodávatelia kozmetiky, kozmetických doplnkov alebo vybavenia.
Klient môže po poskytnutí služby dostať malý darček, napr. pri príležitosti blížiacich sa sviatkov alebo ako poďakovanie za to, že si vybral práve tento salón. Význam takémuto darčeku môžete dodať aj argumentom, že daná osoba je jedným z vašich najlepších zákazníkov. To sa určite stretne s úsmevom na tvári, osoba sa bude cítiť ocenená a všimnutá. Takto existuje šanca, že sa stane klientom na dlhšie obdobie a bude dokonca prichádzať pravidelne. A presne o to ide. Zároveň klientka používaním darčeka, ktorý dostala, umožní, aby si ju všimli aj ostatní ľudia, s ktorými sa stretáva. Určite si napríklad krásny organizér všimnú aj iné ženy, čo môže vyvolať diskusiu o salóne a šíriť o ňom pozitívne názory.
Komu môžete darovať pomôcky?
Dobrým nápadom je tiež darovať propagačné pomôcky zamestnancom salónu, napr. pri príležitosti privítania niekoho do tímu alebo pri príležitosti ukončenia kalendárneho roka. Obdarovaný zamestnanec sa tak bude cítiť dôležitý a ocenený, viac sa stotožní so spoločnosťou a bude sa snažiť splniť požiadavky, ktoré sú na neho kladené. Určite to pomôže vybudovať puto so zamestnávateľom a dodá motiváciu k usilovnej práci. Mnohokrát tiež vyvolá hrdosť na to, že ste zamestnancom renomovaného kozmetického salónu.
Propagačné pomôcky môžete dať aj zmluvným partnerom spoločnosti za plodnú spoluprácu. Zdá sa, že napríklad dodávateľ profesionálnej kozmetiky by mal skôr poskytnúť satisfakciu majiteľovi salónu za to, že zo spolupráce s ním profituje. Ale čo ak je vďaka malému darčeku motivovaný poskytnúť zľavu na ďalšiu dodávku alebo bezplatnú dávku tovaru! To bude pre majiteľa salónu nespornou výhodou. Zároveň bude takýto dodávateľ, ktorý je v kontakte s mnohými ďalšími ľuďmi prostredníctvom získanej pomôcky, chodiacou reklamou pre salón. To bude mať určite aj otepľujúci účinok na obchodné vzťahy.
Preto sa vždy oplatí používať propagačné pomôcky ako špecifickú formu marketingovej aktivity. Pre firmu je to vždy výhodné, pretože to buduje jej profesionálny imidž a vzbudzuje dôveru.