VÝROBCA REKLAMNÝCH POMÔCOK | RÝCHLA DODACIA LEHOTA | BEZPLATNÉ PORADENSTVO
Regulamin
I.
Podmienky nákupu: I. 1. Podmienkou nákupu je súhlas a prijatie týchto podmienok.
I. 2. Nákup môžu uskutočniť fyzické osoby (v súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou alebo ako spotrebitelia, t. j. fyzické osoby uskutočňujúce nákup na súkromné účely, t. j. nesúvisiace priamo s ich podnikateľskou alebo profesionálnou činnosťou - ďalej zameniteľne len fyzické osoby alebo spotrebitelia) a inštitúcie, organizácie, verejné subjekty a právnické osoby.
I. 3. Predaj fyzickým osobám, podnikom sa predpokladá na základe preddavkovej platby na základe zálohovej faktúry.
I. 4. v prípade fyzických osôb a spoločností sa objednávka odovzdá na plnenie po zaevidovaní platby a schválení návrhov.
I. 5. v prípade štátnych orgánov, organizácií, inštitúcií a právnických osôb je prípustné povoliť platbu v lehote splatnosti na základe individuálnej dohody medzi stranami. Spoločnosť SpiroPrint je oprávnená odmietnuť odloženú platbu bez odôvodnenia.
I. 6 Po prijatí návrhu a zaplatení zákazník nemôže od transakcie odstúpiť.
I. 7. Právnym základom pre vystavovanie a zasielanie faktúr v elektronickej forme je čl. 106 zákona o dani z pridanej hodnoty z 11. marca 2004 (Zbierka zákonov č. 54, poz. 535) Faktúra zaslaná elektronicky v súlade s týmto zákonom je rovnocenná so zaslaním faktúry vystavenej v papierovej forme a predstavuje účtovný doklad.
I.8. Prevádzkovateľom - ďalej len "predávajúci" - internetového obchodu www.spiroprint.pl je: a) spoločnosť, ktorá je vlastníkom internetového obchodu www.spiroprint.pl, b) spoločnosť, ktorá je vlastníkom internetového obchodu www.spiroprint.pl: SpiroPrint spółka jawna, so sídlom v Żarach na ulici Słowackiego 4J s číslom NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270 a KRS: 404991.
II. Podmienky plnenia:
II. 1. Objednávka sa realizuje do 3 až 14 pracovných dní od okamihu rezervácie platby uskutočnenej na základe zálohovej faktúry a schválenia návrhov, v prípade fyzických a právnických osôb. Platby za službu sa vykonávajú na bankový účet spoločnosti SpiroPrint vedený v banke Santander S.A. Pobočka v Żarach so sídlom v Żarach.
II. V prípade verejných jednotiek, organizácií, inštitúcií a právnických osôb sa objednávka realizuje do 3 až 14 pracovných dní od schválenia návrhov.
III. Sťažnosti:
Reklamácie tovaru
III. (1) Reklamáciu môže podať každý zákazník, ktorého objednávka nebola vybavená v súlade s objednávkou alebo ktorý dostal chybný tovar.
III. (2) Reklamácie sa podávajú e-mailom na adresu: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reklamácie sa vybavujú do 7 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni ich doručenia (ak deň nasledujúci po dni doručenia reklamácie je dňom pracovného pokoja (sobota, nedeľa, sviatok), lehota na vybavenie reklamácie sa počíta od prvého pracovného dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola reklamácia podaná).
III. Každá sťažnosť by mala obsahovať podrobný opis nezrovnalosti.
III. (5) Každá sťažnosť podaná zákazníkom a spĺňajúca vyššie uvedené podmienky bude posudzovaná samostatne.
III. (6) Fyzické osoby, ktoré si objednali tovar v súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou, verejné subjekty, organizácie, inštitúcie a právnické osoby sú povinné skontrolovať súlad tovaru s objednávkou z hľadiska kvality a množstva do 7 dní od prevzatia tovaru. Za deň prevzatia tovaru sa považuje deň jeho doručenia kuriérom/iným zmluvnými stranami zvoleným poštovým operátorom do sídla objednávateľa uvedeného v objednávke. Na reklamáciu podanú po uplynutí 7-dňovej lehoty počítanej odo dňa prevzatia tovaru sa nebude prihliadať.
III. Aby sa na reklamáciu mohlo prihliadať, musí sa na účely overenia uchovať celá zásielka reklamovaného tovaru.
III. 8. Spoločnosť SpiroPrint nesie zodpovednosť v rámci záruky za kvalitu. Spoločnosť SpiroPrint nenesie zodpovednosť v rámci záruky.
IV. Lehota na uplatnenie reklamácie fyzickými osobami, ktoré nakupujú tovar na účely, ktoré priamo nesúvisia s ich podnikateľskou alebo zárobkovou činnosťou (spotrebitelia v zmysle § 22 1 zákona z 23. apríla 1964 Občianskeho zákonníka).
IV. 1. Spotrebitelia sú povinní skontrolovať súlad tovaru s objednávkou z hľadiska jeho kvality a množstva do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru. Za deň prevzatia tovaru sa považuje deň jeho doručenia kuriérom/iným zmluvnými stranami zvoleným poštovým operátorom do sídla objednávateľa uvedeného v objednávke. Na reklamáciu podanú po uplynutí 7-dňovej lehoty počítanej odo dňa prevzatia tovaru sa neprihliada.
IV. 2. Oznámenie o reklamácii sa prijíma v pracovných dňoch do 16:00 hod.
IV. (3) Reklamácie budú posúdené do 7 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni ich prijatia. Ak deň nasledujúci po dni prijatia reklamácie pripadne na deň pracovného pokoja (sobota, nedeľa, štátny sviatok), reklamácie sa posúdia v prvý pracovný deň nasledujúci po dni prijatia reklamácie.
V. Právo na odstúpenie od zmluvy fyzickou osobou, ktorá kupuje vec/službu na súkromné účely nesúvisiace s jej podnikateľskou činnosťou (spotrebiteľ).
V. 1 K uzavretiu zmluvy dochádza prevzatím návrhu alebo zaplatením zálohovej faktúry, podľa toho, čo nastane skôr Ak je prvým úkonom spotrebiteľa prevzatie návrhu, má sa za to, že zmluvu so spoločnosťou SpiroPrint uzavrel okamihom prevzatia. Ak je prvým úkonom spotrebiteľa zaplatenie zálohovej faktúry, potom sa za dátum uzavretia zmluvy považuje dátum tohto úkonu.
V. (2) Spotrebiteľ súhlasí s tým, že potvrdenie o uzavretí zmluvy mu bude zaslané zaslaním informácie na e-mailovú adresu, z ktorej spotrebiteľ dodal tlačové podklady.
V. 3. Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku alebo zmluvu uzavretú mimo prevádzkových priestorov, môže od zmluvy odstúpiť do 14 dní bez uvedenia dôvodu a bez vynaloženia nákladov s týmito výnimkami, pokiaľ ide o vynaloženie nákladov:ak si spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší obvyklý spôsob doručenia ponúkaný spoločnosťou Spiroprint, spoločnosť Spiroprint nie je povinná nahradiť spotrebiteľovi žiadne dodatočné náklady, ktoré mu vznikli,Spotrebiteľ znáša len priame náklady na vrátenie tovaru, pokiaľ sa spoločnosť Spiroprint nedohodla, že ich bude znášať, alebo spotrebiteľa neinformovala o potrebe znášať tieto náklady.
V. 4 Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov alebo na diaľku sa nevzťahuje na zmluvy:
1) o poskytovaní služieb, ak obchodník vykonal službu v plnom rozsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný o tom, že po vykonaní služby obchodníkom stráca právo na odstúpenie od zmluvy;
2) ak je predmetom plnenia vec, ktorá nie je prefabrikovaná a je vyrobená podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo je určená na uspokojenie individuálnych potrieb spotrebiteľa. Pod špecifikáciou spotrebiteľa sa rozumie zhotovenie veci podľa návrhu spotrebiteľa, vrátane podľa jeho výberu pripravenej grafiky, obsahu, farby, iných individuálne pripravených vlastností tohto spotrebiteľského výrobku).
V. 5 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy podaním vyhlásenia s obsahom podľa vzoru, ktorý je prílohou obchodných podmienok vo formáte PDF.
Na dodržanie lehoty postačuje zaslanie vyhlásenia pred uplynutím lehoty.VII.
Vrátenie tovaru VII. (1) Po podaní odstúpenia od zmluvy je spotrebiteľ povinný bezodkladne zaslať tovar spoločnosti SpiroPrint, a to najneskôr do 14 dní počítaných odo dňa odstúpenia od zmluvy.
VII. 2. Náklady na vrátenie tovaru znáša Spotrebiteľ (§ 34 ods. 2 Zákona o právach spotrebiteľa).
VII. 3. Spoločnosť SpiroPrint vráti platby, ktoré Spotrebiteľ uhradil, do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia o odstúpení od zmluvy a dokladu o vrátení tovaru spoločnosti SpiroPrint.
VII. 4. Spoločnosť SpiroPrint vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia platby, ktorý spotrebiteľovi nespôsobuje žiadne náklady.
VIII.
Reklamácie poškodených zásielok: VIII. 1. Podmienkou takejto reklamácie je, že tovar je viditeľne poškodený alebo čiastočne stratený.
VIII. 2. Reklamácia sa musí vyznačiť na prepravnom doklade ihneď po prevzatí tovaru a musí sa spísať zápisnica o škode za prítomnosti dopravcu. Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne do 5 dní od prevzatia zásielky. Ak je zásielka poškodená, príjemca je povinný ponechať zásielku k dispozícii spoločnosti SpiroPrint až do ukončenia reklamačného konania.
VIII. (3) Reklamácia podaná po uplynutí 5 dní odo dňa prevzatia zásielky bez výhrad má za následok zánik nároku na reklamáciu.
IX. Reklamácia dodacej lehoty:
IX. (1) Príjemca zásielky, ktorý prevzal zásielku po dohodnutom termíne, je povinný túto skutočnosť vyznačiť v nákladnom liste za prítomnosti zástupcu kuriérskej spoločnosti. Je povinný uviesť dátum a čas doručenia a dôvod omeškania (uvedie ho zástupca kuriérskej spoločnosti). V prípade zdokumentovaného odmietnutia zásielky Príjemcom sa zásielka vráti do sídla spoločnosti SpiroPrint na náklady Príjemcu.
IX. Reklamácie týkajúce sa neplnenia alebo neoprávneného plnenia zmluvy o poskytovaní Služieb a Doplnkových služieb môže kuriérskej spoločnosti podať len spoločnosť Tanie.Dlugopisy.pl. Reklamácie je potrebné podať písomne do 7 dní.
X. Tlač materiálov:
X. (1) Spoločnosť SpiroPrint nezodpovedá za obsah diel zaslaných zákazníkom. Ak materiály obsahujú nezákonný obsah, môžeme odmietnuť tlač takýchto materiálov.
X. 2. Podklady zaslané zákazníkom pre danú zákazku musia technicky zodpovedať parametrom a špecifikáciám uvedeným na webovej stránke: taniedlugopisy.pl v záložke: REALIZOVAŤ OBJEDNÁVKU / INFORMÁCIE O PROJEKTE.
X. 3. Zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s technickými požiadavkami uvedenými v ods. X.2. a vyhlasuje, že ním predložené materiály spĺňajú tieto požiadavky.
X. (4) Spoločnosť SpiroPrint môže podľa vlastného uváženia prijať na realizáciu materiály zaslané zákazníkom, ktoré nespĺňajú technické požiadavky uvedené v ods. X.2. a prispôsobiť tieto materiály týmto požiadavkám, alebo vyzvať zákazníka, aby zaslal materiály, ktoré spĺňajú požiadavky uvedené v bode X.2. X.2. Ak spoločnosť SpiroPrint sama upraví zaslané materiály podľa technických požiadaviek uvedených v bode X.2. X.2., môže sa zmeniť obsah materiálov a grafická podoba. Spoločnosť SpiroPrint bude zákazníka o tejto zmene informovať pred pokračovaním v práci s upravenými materiálmi. Zákazník je povinný skontrolovať predložený návrh z hľadiska jeho obsahu (vrátane gramatiky a pravopisu) a grafickej podoby. Spoločnosť SpiroPrint spracuje len akceptovanú objednávku.
X. Ak má zákazník akýkoľvek problém s overením návrhu z hľadiska jeho obsahu alebo grafickej podoby, je povinný o tejto skutočnosti informovať spoločnosť SpiroPrint. Akceptácia návrhu má za následok jeho postúpenie na realizáciu. Po prijatí akceptácie zo strany zákazníka spoločnosť SpiroPrint nezodpovedá za akékoľvek nezrovnalosti v návrhu z hľadiska obsahu (vrátane gramatických a pravopisných chýb), ako aj grafickej podoby.
X. 6. Termín realizácie objednávky sa predlžuje o čas, počas ktorého spoločnosť SpiroPrint prispôsobuje materiál zákazníka technickým požiadavkám uvedeným v bode. X. 2.
X. 7. Spoločnosť SpiroPrint nearchivuje obrazové súbory. Súbory na serveri FTP a nahrané do objednávok sa po 30 dňoch vymažú.
XI. Spoločnosť SpiroPrint nezodpovedá za:
(a) Tlačové práce nesprávne pripravené z hľadiska obsahu;
b) Tlač diel prevzatých zákazníkom a obsahujúcich technické, kvantitatívne, farebno - tovarové a tlačové chyby;
c) Oneskorené dodanie materiálov externými kuriérmi;
d) Oneskorenie tlače, ktoré vzniklo v dôsledku vonkajších faktorov, ktoré TanieDłgopisy.pl nemôžu ovplyvniť, výpadky elektrickej energie, oneskorenie dodávky materiálov určených na tlač a pod;
e) Oneskorenie termínu dokončenia vyplývajúce z lehoty na dodanie správnych údajov zo strany zákazníka;
f) Včasný prevod finančných prostriedkov medzi bankou zákazníka a našou bankou;
g) Množstvo, ktoré bolo dodané zákazníkovi a ktoré si zákazník objednal, za predpokladu, že je v rozmedzí +-3 % od množstva objednaného pri nákupe.
h) Spoločnosť SpiroPrint nezodpovedá za včasnosť kuriérskych zásielok. Reklamácie týkajúce sa kvality kuriérskych zásielok budú posudzované len po predložení dokladov o poškodení (pozri bod III).
XII. Spoločnosť SpiroPrint si vyhradzuje právo na zmenu predpisov, informácie o zmene budú umiestnené na hlavnej stránke.
XIII. Všetky spory vyplývajúce zo zmluvy uzavretej zmluvnými stranami, a to aj v súvislosti s nesprávnym plnením, neplnením zmluvy, ako aj v súvislosti s náhradou škody, bude uznávať súd príslušný podľa sídla spoločnosti SpiroPrint. v prípade sporu so spotrebiteľom sa uplatní miestna príslušnosť súdu.
INFORMAČNÁ DOLOŽKA
V súlade s článkom 13 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.04.2016. o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (Ú. v. EÚ L. 2016, č. 119) - ďalej len "RODO" - Vám oznamujem, že:
- Správcom vašich osobných údajov je spoločnosť SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
- Vaše osobné údaje budú spracované na účely vybavenia vašej objednávky - na základe článku 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov z 27. apríla 2016, na základe vášho dobrovoľného súhlasu;
- Súhlas, ktorý ste udelili, môžete kedykoľvek odvolať, pričom odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vykonaného na základe súhlasu pred jeho odvolaním;
- Poskytnutie všetkých osobných údajov je však dobrovoľné:
- poskytnutie údajov, ako je meno, e-mailová adresa a telefónne číslo, je nevyhnutné na vypracovanie a zaslanie obchodnej ponuky, zaslanie elektronickej faktúry, plnenie zmluvných podmienok.
- Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, avšak odmietnutie poskytnutia údajov môže mať za následok odmietnutie spracovania objednávky.
- V súvislosti so spracovaním údajov na účel uvedený v ods. 3 môžu byť vaše osobné údaje sprístupnené iným príjemcom alebo kategóriám príjemcov osobných údajov:
- subjektom oprávneným prijímať vaše osobné údaje na základe príslušných právnych predpisov;
- subjektom, ktoré spracúvajú vaše osobné údaje v mene prevádzkovateľa na základe zmluvy o poverení spracúvaním osobných údajov uzatvorenej s prevádzkovateľom (tzv. sprostredkovatelia), napr. poisťovniam a bankám.
- Vaše osobné údaje budú uchovávané podobu:
- jeden rok odo dňa udelenia vášho súhlasu so spracúvaním vašich osobných údajov, ktoré boli získané na obchodné účely, pričom nedošlo k bezprostrednému uzatvoreniu zmluvy, t. j. spracúvané na účely prípadného predloženia ponuky.
- Spoločnosť SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna ako správca môže uchovávať osobné údaje tak dlho, ako to umožňuje oprávnený záujem, ktorý nie je dôležitejší ako právo osoby na súkromie. Aj keď spoločnosť SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna nemá potrebu uchovávať osobné údaje, ich uchovávanie môže byť vyžadované zákonom (napr. obchodným alebo daňovým). V takýchto prípadoch sa údaje môžu použiť len na splnenie zákonných požiadaviek a nesmú byť inak sprístupnené.
- Vaše osobné údaje sa nebudú prenášať mimo Európskeho hospodárskeho priestoru/medzinárodnej organizácie.
- Vaše osobné údaje sa nebudú používať na automatizované rozhodovanie vrátane profilovania.
- Máte právo na prístup k obsahu svojich údajov a právo na opravu, vymazanie, obmedzenie spracovania, právo na prenosnosť údajov, právo namietať, právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas so spracovaním bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného na základe súhlasu udeleného pred jeho odvolaním. Vyhlásenie o odvolaní súhlasu so spracúvaním osobných údajov vyžaduje jeho predloženie v písomnej alebo elektronickej forme na adresu rodo@spiroprint.pl.
- Ak sa domnievate, že spracúvanie vašich osobných údajov je nezákonné, máte právo podať sťažnosť na GIODO/Predsedu Úradu na ochranu osobných údajov.