VÝROBCA REKLAMNÝCH POMÔCOK | RÝCHLA DODACIA LEHOTA | BEZPLATNÉ PORADENSTVO
Sťažnosti
III. Sťažnosti:
Reklamácie na tovar
III. (1) Reklamáciu môže podať každý zákazník, ktorého objednávka nebola vybavená v súlade s objednávkou alebo ktorý dostal chybný tovar.
III. (2) Reklamácie sa podávajú e-mailom na adresu: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reklamácie sa vybavujú do 7 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni ich doručenia (ak je deň nasledujúci po dni doručenia reklamácie dňom pracovného pokoja (sobota, nedeľa, sviatok), lehota na vybavenie reklamácie sa počíta od prvého pracovného dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola reklamácia podaná).
III. Každá sťažnosť by mala obsahovať podrobný opis nezrovnalosti.
III. (5) Každá sťažnosť podaná zákazníkom a spĺňajúca vyššie uvedené podmienky bude posudzovaná individuálne.
III. (6) Fyzické osoby, ktoré si objednali tovar v súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou, verejné subjekty, organizácie, inštitúcie a právnické osoby sú povinné skontrolovať súlad tovaru s objednávkou z hľadiska kvality a množstva do 7 dní od prevzatia tovaru. Za deň prevzatia tovaru sa považuje deň jeho doručenia kuriérom/iným zmluvnými stranami zvoleným poštovým operátorom do sídla objednávateľa uvedeného v objednávke. Na reklamáciu podanú po uplynutí 7-dňovej lehoty počítanej odo dňa prevzatia tovaru sa nebude prihliadať.
III. Aby sa na reklamáciu mohlo prihliadať, musí sa na účely overenia uchovať celá zásielka reklamovaného tovaru.
III. 8. Spoločnosť SpiroPrint nesie zodpovednosť v rámci záruky za kvalitu. Spoločnosť SpiroPrint nenesie zodpovednosť v rámci záruky.
IV. Lehota na uplatnenie reklamácie fyzickými osobami, ktoré nakupujú tovar na účely, ktoré priamo nesúvisia s ich podnikateľskou alebo zárobkovou činnosťou (spotrebitelia v zmysle § 22 1 zákona z 23. apríla 1964 Občianskeho zákonníka).
IV. 1. Spotrebitelia sú povinní skontrolovať súlad tovaru s objednávkou z hľadiska jeho kvality a množstva do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru. Za deň prevzatia tovaru sa považuje deň jeho doručenia kuriérom/iným zmluvnými stranami zvoleným poštovým operátorom do sídla objednávateľa uvedeného v objednávke. Na reklamáciu podanú po uplynutí 7-dňovej lehoty počítanej odo dňa prevzatia tovaru sa neprihliada.
IV. 2. Oznámenie o reklamácii sa prijíma v pracovných dňoch do 16:00 hod.
IV. (3) Reklamácie budú posúdené do 7 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni ich prijatia. Ak deň nasledujúci po dni prijatia reklamácie pripadne na deň pracovného pokoja (sobota, nedeľa, štátny sviatok), reklamácie sa posúdia v prvý pracovný deň nasledujúci po dni prijatia reklamácie.
VIII.
Reklamácie poškodenej zásielky: VIII. 1. Podmienkou na podanie takejto reklamácie je viditeľné poškodenie alebo čiastočná strata tovaru.
VIII. 2. Reklamácia sa musí zaznamenať do prepravného dokladu ihneď po prevzatí tovaru a za prítomnosti dopravcu sa musí spísať škodový protokol. Reklamácia musí byť podaná písomne do 5 dní od prevzatia zásielky. Ak je zásielka poškodená, príjemca je povinný ponechať zásielku k dispozícii spoločnosti SpiroPrint až do ukončenia reklamačného konania.
VIII. (3) Reklamácia podaná po uplynutí 5 dní odo dňa prevzatia zásielky bez výhrad má za následok zánik nárokov.
IX. Reklamácia dodacej lehoty:
IX. (1) Príjemca zásielky, ktorý prevzal zásielku po dohodnutom termíne, je povinný túto skutočnosť vyznačiť v nákladnom liste za prítomnosti zástupcu kuriérskej spoločnosti. Je povinný uviesť dátum a čas doručenia a dôvod omeškania (uvedie ho zástupca kuriérskej spoločnosti). V prípade zdokumentovaného odmietnutia zásielky zo strany Príjemcu sa zásielka vráti do sídla spoločnosti SpiroPrint na náklady Príjemcu.
IX. Reklamácie týkajúce sa neplnenia alebo neoprávneného plnenia zmluvy o poskytovaní Služieb a Doplnkových služieb môže kuriérskej spoločnosti podávať len spoločnosť Tanie.Dlugopisy.pl. Reklamácie je potrebné podať písomne do 7 dní.
Na posúdenie reklamácie je potrebné vyplniť a odoslať reklamačný formulár. Nižšie sú uvedené formuláre na stiahnutie.