• Moje konto
    Prihlásiť sa
Košík:
Košík
info: Váš nákupný košík je prázdny!
Zadajte, ktorý výrobok hľadáte
Blog
Stavebná pomôcka, ktorá upevní váš vzťah so zákazníkmi

Stavebná pomôcka, ktorá upevní váš vzťah so zákazníkmi

Nemusí to byť nič veľké, stačí tesárska ceruzka, reflexná vesta alebo dokonca baterka. Dôležité je, aby išlo o užitočný výrobok. Každý má doma predmety, ktoré sú takzvanými "lapačmi prachu". Na nič sa nepoužívajú, len zahlcujú priestor v dome. Pri predmete, ktorý je užitočný, je veľká šanca, že ho zákazník využije, najmä ak mal záujem o rekonštrukciu alebo iné stavebné práce. Na ceste sa stretáva s rôznymi ťažkosťami, či už je to výpadok prúdu alebo nehoda na ceste. V takejto situácii budú po ruke jednoduché univerzálne predmety, ako je baterka alebo reflexná vesta. Je veľká pravdepodobnosť, že v takejto situácii zákazník spomenie, od koho takýto darček dostal. Hoci hovoríme o drobných predmetoch, je dôležité zabezpečiť, aby boli kvalitné. Baterka, ktorá nesvieti dostatočne ďaleko, a iné predmety, ktoré už po jednom použití nie sú použiteľné, sú na nič. Netreba dodávať, že to bude úplne kontraproduktívne.

Darček pomôže, aby si zákazník zapamätal, čo je dobré

Okrem prvku, aby si zákazník zapamätal, je potrebné zdôrazniť, že ľudia majú v mysli mechanizmus, ktorý určitým spôsobom stimuluje ich vďačnosť. Vychádza to zo skutočnosti, že keď niečo dostaneme, vedome alebo nevedome pociťujeme určitý druh túžby oplatiť dobro, ktoré sme dostali. V prípade stavebníctva to môže byť ďalší krok, ako rozšíriť svoju dobrú značku a svedectvo spoľahlivosti. Najmä preto, že častejšie sa o svoj názor podelia zákazníci, ktorí boli nejakou službou sklamaní. Zameriavajú sa na negatíva namiesto pozitív. Na druhej strane tí, ktorých očakávania boli splnené, sú len zriedka motivovaní oznámiť to na webovej stránke alebo sa podeliť o priaznivý názor na spoločnosť s priateľom. Keď zákazník dostane k úspešne zrealizovanej objednávke aj darček, bude sa cítiť motivovaný podeliť sa o dobrú spomienku na spoločnosť. Bude si pamätať nielen darček, ale aj efektivitu spracovania, dobrú komunikáciu a všetky ostatné dobré veci, ktoré často zostávajú nepovšimnuté.

Vytvorenie dobrého prvého dojmu pomocou pomôcok v stavebníctve

Dobrý a užitočný darček môže nielen zahriať vzťah s jedným zákazníkom, ale môže pritiahnuť pozornosť ďalších zákazníkov. Počas roka sa koná množstvo veľtrhov alebo podujatí, na ktorých sa propagujú rôzne spoločnosti v stavebníctve. Spomínaný mechanizmus bude fungovať veľmi podobne, pokiaľ ide o získavanie zákazníkov. Rozhodnutie rozhodnúť sa pre využívanie konkrétnych služieb sa do veľkej miery uskutočňuje na emocionálnej úrovni. Vytvorenie pozitívneho dojmu preto už na začiatku vzťahu so zákazníkom môže z dlhodobého hľadiska získať významnú výhodu. Stopa prvého dobrého dojmu totiž zostane v pamäti zákazníka, čo je veľmi ťažké najmä v čase, keď sú letáky populárne. Často si ich ani nepozrie a skončia v najbližšom koši. Naproti tomu predmet, ktorý dokáže zásobiť arzenál náradia zákazníka v podobe praktického darčeka, nebude odsúdený na zánik hneď na začiatku. Skôr je veľká šanca, že takýto predmet zostane po ruke, pretože sa môže hodiť. To nielenže marketingovo podporí spoločnosť, ale hneď na začiatku prinesie hmatateľný úžitok aj zákazníkovi.