• Moje konto
    Prihlásiť sa
Košík:
Košík
info: Váš nákupný košík je prázdny!
Zadajte, ktorý výrobok hľadáte
Blog
Úloha firemných miniaplikácií pri komunikácii so zákazníkmi a hotelovými hosťami

Úloha firemných miniaplikácií pri komunikácii so zákazníkmi a hotelovými hosťami

Reklamné pomôcky sú jednou z najdlhšie používaných foriem reklamy. Nie je ťažké identifikovať jej pôvod vychádzajúci z tradície obdarovávania, najmä formálneho obdarovávania, pri ktorom mali darčeky zvýšiť prestíž obdarovaného aj darcu. Reklamné pomôcky plnia jednu základnú úlohu - budujú imidž podniku alebo inštitúcie v očiach zákazníkov, hostí, obchodných partnerov alebo dodávateľov. V dobe industrializácie gadgetov sa ukázalo, že ich individualizovaný charakter má na príjemcu často silnejší účinok ako masová reklama zameraná na zákazníka bez tváre.

 

Hotelové reťazce a dokonca aj malé, nezávislé hotely alebo penzióny sú typom podnikov, ktoré začali komunikovať so svojimi zákazníkmi prostredníctvom gadgetov dávno predtým, ako si našli cestu do širšieho reklamného priemyslu. Manažment hotelov rýchlo akceptoval, že aj malý reklamný gadget, ktorý v hoteli môže mať aj úžitkovú funkciu, buduje pozitívne vzťahy s hosťami, uznanie značky, dôveru a lojalitu.

 

Gadgety pre hotely - prečo sú dôležité?

Dobrým propagačným postupom pre hotely je neustále pripomínať hosťom, kde sú ubytovaní. Reklamná tabuľa na fasáde alebo identifikačné prvky v hotelovej hale rozhodne nestačia, najmä pre tých hostí, ktorí často cestujú. Podľa umenia propagácie by hotelový hosť nemal ani na chvíľu zabudnúť, v ktorom hoteli sa nachádza. Funkciu udržiavania pozornosti plnia všetky pevné prvky, ale aj pohyblivé prvky, často drobné pomôcky pre hotely rovnomerne rozmiestnené po všetkých komunikačných cestách. Dôležitú identifikačnú úlohu plnia všetky kúpeľňové pomôcky, uteráky s emblémom hotela, cestovné hygienické potreby, cestovné zubné kefky alebo krásne obaly čistiacich prostriedkov.

 

V hotelovej izbe sa osvedčia ekologické zápisníky s perom alebo ceruzkou, všetky otvárače na fľaše, korkové podložky alebo ponukové zakladače v hoteloch pre MICE priemysel. Všetky tieto predmety majú zároveň úžitkovú úlohu a niektoré z nich si klient určite nebude duplikovať. Zákazník, ktorý je zvyknutý na systém hotelových pomôcok, dokonale chápe, že niektoré z týchto predmetov môže nielen používať, ale môže si ich vziať so sebou a používať ich počas pobytu, na cestách aj doma. Toto vzájomné porozumenie rozhodne predlžuje zážitok zo značky, prehlbuje a upevňuje značku v mysli hotelového hosťa. Toto je nesmierne dôležitá funkcia, najmä pre hotelové reťazce, hotelové pomôcky doma pripomenú hosťovi, ako bol spokojný s pobytom v hoteli práve vo chvíli, keď plánuje svoju ďalšiu cestu.

 

Osvedčená účinnosť

Hodnotenie účinnosti reklamných aktivít vo forme identifikácie na reklamných gadgetoch je v reklamnom priemysle potvrdené na viac ako 70 %. Toto vysoké číslo znamená, že viac ako 80 % spoločností v súčasnosti trvalo využíva tento typ imidžovej propagácie. Táto skutočnosť ďalej zdôrazňuje psychologický účinok gadgetov vo vzťahu k zákazníkom a hotelovým hosťom a pri budovaní pozitívneho imidžu značky v očiach hosťa.

 

Aké hotelové gadgety môžu byť užitočné pre vás?

Na rozdiel od toho, čo si možno myslíte, značná časť výrobkov z nášho sortimentu sa nachádza v hoteli. Samozrejme, nie každý z nich je nevyhnutnosťou, ale personalizované hotelové gadgety majú určite pozitívny vplyv na imidž vášho podniku. Prejdime však k podstate, významná časť, inými slovami ktoré gadgety? Tu môžeme s istotou spomenúť reklamné perá, výrobok, ktorý sa s reklamnými pomôckami spája asi najviac. Vedľa neho môžeme spomenúť zápisníky s hotelovým logom, keďže v hoteli je vždy čo zaznamenať. V samotnej izbe môžu na hosťa čakať firemné hrnčeky, uteráky s vyšitým logom alebo cestovná zubná kefka pre prípad, že si zákazník zabudne svoju vlastnú.