• Moje konto
    Prihlásiť sa
Košík:
Košík
info: Váš nákupný košík je prázdny!
Zadajte, ktorý výrobok hľadáte
Blog
Prečo je marketing v odvetví dopravy dôležitý?

Prečo je marketing v odvetví dopravy dôležitý?

Pozícia na trhu sa buduje získaním dôvery existujúcich a potenciálnych zákazníkov. Dôležitá je predovšetkým kvalita ponúkaných služieb. Ak je uspokojivá - je to východiskový bod úspechu vo vašom odbore. Ďalším dôležitým krokom je budovanie povedomia o značke. Existuje mnoho spôsobov, ako to dosiahnuť - televízna a internetová reklama, billboardy, šepkaný marketing, rozpoznateľné logo viditeľné na mnohých miestach v priestoroch spoločnosti aj mimo nich a mnoho ďalších. Ak vedenie spoločnosti zabezpečí, aby si spoločnosť našla svoje trvalé miesto v povedomí ľudí, spokojní zákazníci sa budú vracať a odporúčať spoločnosť ďalším ľuďom. V opačnom prípade sa obrátia na konkurenta, ktorého meno a kontaktné číslo budú široko dostupné. Dobrým spôsobom, ako zdôrazniť svoju prítomnosť v živote zákazníkov, sú reklamné pomôcky. S ich pomocou môžete s malými finančnými nákladmi dosiahnuť vysoký stupeň uznania a vrelé vzťahy so zákazníkmi.

Sú reklamné darčeky vhodné pre odvetvie dopravy?

Určite! Mnohé spoločnosti v odvetví dopravy zakladajú svoje podnikanie na poskytovaní dlhodobých služieb. V tomto prípade je obzvlášť dôležité podporovať vrelé, priateľské vzťahy so zákazníkmi. Dobrým nápadom, ako ukázať, že spoločnosti záleží na ľuďoch, ktorí využívajú jej služby, sú tematické darčeky - na Vianoce, na narodeniny zákazníka, na sviatok súvisiaci s jej podnikaním, napríklad "deň veľkoobchodníka" atď. Takáto akcia dá obdarovanému zákazníkovi pocit, že je pre svojho poskytovateľa služieb dôležitý, a spoločnosť bude mať prirodzenú príležitosť šíriť svoje reklamné produkty. Vďaka nim si zákazník pri každom použití darčekov pripomenie profesionálne služby a osobný prístup spoločnosti, ktorej logo sa na pomôckach nachádza. Ďalšou výhodou, ktorú prinášajú, je, že existuje veľká šanca, že sa v kancelárii, kde boli darčeky doručené, objaví zákazník, ktorý ešte nevyužíva služby dopravnej spoločnosti propagujúcej sa týmto spôsobom. Jeho oči potom môžu zahliadnuť pomôcku, ktorú používa už existujúci zákazník, a zo zvedavosti sa opýtať na logo, ktoré je na nej umiestnené, alebo si na internete vyhľadať podnikateľskú spoločnosť, aby sa dozvedel viac o jej ponuke. Týmto spôsobom sa môže zoznam potenciálnych zákazníkov rozšíriť o darčekové predmety!

Kde môžete umiestniť svoje logo?

Existuje veľa nápadov na darčekové predmety. Zákazníkom možno darovať predmety, ako sú perá, ceruzky, prívesky na kľúče a šnúrky, hrnčeky s potlačou, tašky na nosiče, powerbanky alebo pamäťové kľúče USB. Ak by ste chceli dať klientovi väčší darček, napríklad k okrúhlemu výročiu, môžete sa rozhodnúť pre nástenné hodiny alebo maskota, ktorý bude v jeho kancelárii hrdo zobrazovať logo darčekovej spoločnosti.